creative photographer in your heart touchinc photojournal

By: Wedding Photographer model photoshoot

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 22-Dec-2009 01:56 Email | Share | Bookmark
wedding |amira&anuar | kamunting+taiping


















Firstly aku nak ucapkan Selamat Penganatin Baru buat Amira & Anuar..Majlis diorang ni telah berlansung pada 13 hb 12 2009.....memang gamat la..ramai orang datang memeriahkan majlis..aku juga mengucapkan ribuan terima kasih pada pihak keluarga pengantin kerana memberi kepercayaan pada aku mengambil gambar memori indah kedua-dua pengantin...Gambar-gambar ni buat tatapan anda semua...sekiranya cantek diamkan aja...hehehhe..tapi jika tak cantek minta2 lah memberi tunjuk ajar pada aku yangserba kekurangan lagi...Kepada anuar&amira aku doakan semoga kekal abadi hingga ke akhir hayat korang....jangan lupa kinsalm pada sepupu-sepupu ya..ahaks..heheheh..thanks a lot kerana percaya pada touchinc tuk sematkan memori korang dalam album touchinc....ahaks...sesungguhnya yang baik itu dari Allah S.W.t.dan yang baik tu dari saya sendiri...thanks..


touchinc | editor : Ainol
touchinc | shoot : Ainol
touchinc | web : afiesha86@yahoo.com
: http://www.flickr.com/photos/touch_inc/
touchinc | mobile : +6012 5767108


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net